12 Şubat 2023 Pazar

İçimde Asla Sönmeyen Bir Yangın Var!


İki çocuk yanaşıyorlar. Rehberlik etmek niyetleri. Daha esmer ve ötekine oranla daha ince olan konuya hakim. Kullandığı dil büyümüş de küçülmüş gibi. Garip bir ön yargı ile istemiyorum, sonrasında fena pişman olacağım üzere. Belki de tavrın ısrarcı gelmesini, -yapışkan bir biçimde- sadaka istemekle eşliyor aklım ve bu itici geliyor bana. Kilise alanının dışına çıkınca yine yakalıyor. İleride, dağın arkasında kalan heykelleri görmemizi öneriyor. Sırf bu yapışkan tavır nedeni ile gitmiyorum heykellere. En sevdiğim (kalbi öpülesi) kadın (gitmeden) veriyor emeğin karşılığını. Bense bir başka boyuttan bakıp yoksulluğa ve çabaya, tavrımın pişmanlığını yaşıyorum hâlâ.

9 Kasım 2017

 



Özür dilerim çocuk...

Görüşmek üzere...

4 yorum:

  1. Off yapma Sevgili Buraneros...

    YanıtlaSil
  2. Bazı haller zormuş, bu depremden aldığım ders bu Sevgili Dostum..

    YanıtlaSil
  3. Bütün gezinizi o tarihteki yazılara gidip gün gün okudum. Bu bölümü okurken içimden geçti "ah, işte hep yaptığımız davranış ve insan o anın karışık halleri geçtikten sonra, farklı algılayabiliyor".
    Teselli etmek için söylemiyorum ama anlıyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Sevgili Okul Arkadaşım.

      Sil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP