9 Şubat 2023 Perşembe

Görüşmek Üzere!

Salah Usta kebap ehli. Söyleyelim o zaman veda gecesi ana yemeğini.  Kıyma kebabı ve Şiş. Hımmmmmm âlâ. Her şey yerli yerinde; közde kızarmış biber, közde kızarmış domates ve lezzetlendirilmiş soğanlar...  Etin yağı ile buluşmuş incecik lavaşlar... Küçük küçük, lokmalık dürümler yaparak tadını çıkarıyoruz bir kez daha.


"Ellerine sağlık Salah Usta."

"Neredeyse tüm anlı şanlı mekânlarını gördük Hatay'ın, ama en çok burayı sevdik. Finali de burada yapalım istedik."  

"Teşekkür ederiz."

"Görüşmek üzere..."*




*Çınaraltında Künefe, İskenderun ve Salah Usta

10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerini görmemişimm. Yıkılmış mı burası? :/ Çok üzgünüm olanlar için, hepimiz üzgünüz biliyorum....

      Sil
    2. İnönü Caddesi'nden girilen bir ara sokaktaydı, oralarda sağlam bir yer yok. Umarım eşi ve kendisi sağdır.

      Sil
    3. Umarım ki sağdırlar. Bizim de tanıdıklarımızdan haber yok hala... Ne kadar herkes için sevindirici haber almayı umut etsem de çok zor...

      Sil
    4. Şu an ummaktan başka bir şey yok elimizde, benim okul arkadaşım var, yıllardır orada ve bugün doğum günü, ulaşamıyorum. Emekli olup başka yere gitmiştir diye umuyorum, çünkü müdürü olduğu okula baktım adı yok.

      Sil
  2. Görüşebilecekmiyiz????????????
    Bu depremden sonra nasıl toparlanacak oralar eski tadını alacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toparlanır elbette ama bazı binalar var ki yerine aynısının koyulması zor.

      Sil
  3. O kadar üzgünüm ki... Gitmediğim göremediğim... Sahada olup yardım edemediğim. Olsaydım edebilir miydim bilemediğim. Durduğum yerde duramadığım. Hiçbir yere sığamadığım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Binalar yerine gelir kuşkusuz ama o kültür, güzel insanlar, koca bir şehirde bir evin insanları gibiymiş gibi yaşayan, birbirleri ile rekabet etmeyen aksine dayanışan insanlar topluluğu bir araya gelir mi diye düşünüyorum da... sanki gelir. Güzel kalpli insanlar coğrafyasıydı çünkü bizim gördüğümüz Hatay. Dilerim yeni yapılanma sürecinde bu yapıyı bozacak -dışarıdan- insanlar gelmez, gidenlerin yerine!

      Sil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP