26 Şubat 2009 Perşembe

Reklamın Böylesi!..

3 yorum:

  1. çok adice :))) çok güldüm... colanın da vardır böyle reklamları...reklamcılık okudum da ben 2. dünya savaşında... hatırlıyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. çok eskiden izlediğim bir reklamdı(eskiden derken 2. dünya savaşına yetişemediğim için)bayağı yakın bir zaman önce:)) ve çok gülmüştüm bende ve oldukça gayri ahlaki olmasına rağmen bir reklamın nasıl sempatik hale getirebildiğinin bir örneğiydi benim için,bugün aklıma geldi paylaşmak istedim:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel...:D paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP