18 Şubat 2022 Cuma

Şimdi O Düşünsün





*İlgili yazı: Haber Kırıklığı

19 yorum:

  1. Ahan da! Aranan sarı bulunmuş! :))

    Pek fotojenikmiş doğrusu. :)

    YanıtlaSil
  2. Artık aramıyordum yemek için dışarı çıkmıştım, dönüşte baktım beni bulmak için aynı yere gelmiş:) Eve geçmeden çekim fotoğrafını da blogda bulunsun bari dedim:) GMC'ler 2000 yılının başlarına kadar üretildi. Ben 50'li 60'lı yıllardaki Chevrolet ve Ford'lardan sanmıştım ve beni heyecanlandıran o olmuştu Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  3. Ford değil Chevrolet değilse bile müthiş tatlı bir tasarım bence. Hiç Türkiye de görmemiştim bunlardan. Yurtdışında görmüşüm gibi konuştum ama o da değil :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir eve çevrilmiş. Akdeniz ve Ege'de turizm şirketlerinde normal yolcu koltuklu olarak çok var bunlardan, aynı sarı renkli. Askeriyede ve resmi dairelerde farklı renklerde servis aracı olarak vardı, Amerikan radarlarında da. Ortalıkta belirli saatlerde göründükleri için dikkatini çekmemiştir.

      Sil
  4. Bu biraz koca burunlu bir blondie imiş sanki, hatırladığım kadarıyla Çanakkale'deki okul otobüsünün burnu bu kadar sivri değildi ama yanlış hatırlıyor da olabilirim. O zaman doğan çocuklar torun sahibi olacak neredeyse, çok vakit geçti üstünden :)

    YanıtlaSil
  5. Bu biraz Peanuts çizgi filmindeki okul otobüslerine benziyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin otobüs benim yazdığım markalardan biri, belki de bir Opel, ben de bunu uzaktan ilk gördüğümde onlardan sanmıştım, dikkatlice bakmamıştım, heyecanımın sebebi oydu. Onlar gerçek bir araba fabrikasının ürünleri. Bunlar kasayı tasarlayıp diğer kısımları otomobil fabrikalarından satın alıp kendi tasarımları kasaya montajlayan bir markanın.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ben de acaba hoş gitsem mi yoksa bu noktada bıraksam mı kendisini diye düşünmekteyim:)

      Sil
  7. Ha hahaa aynen şimdi o düşünsün :))
    Artık bir röportaj da yapılmıştır diye düşünmekten kendimi alamıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah camlarından içi görünmüyordu, ben de cool yaptım tabii ki, eğer şanslıysa, sarı çok ısrar ederse belki... Sonuçta kendi atalarını ve de akrabalarını ona anlatabilecek nadir insanlardan biriyim ben; biraz cool yapmak iyidir, eğlencelidir sanki:)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Araç gerçekten çok iyi toparlanmış ve sahibinin işi ve planları da çok hoş ve ilginç:)

      Sil
  9. ama gerçekten güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an hâlâ fotoğraftaki park yerinde, beni bekliyor sanırım, sabah yanından geçtim, dönüşte bi daha geçtim, gözümün içine bakıyordu ama ben cool yaptım yine:)

      Sil
  10. Youtube'ta birazcık baktım ama sahibi olan gencin konuşması, tavrı... Merakım uçtu gitti demekle yetineyim :)

    YanıtlaSil
  11. Sarı otobüsü en güncel haliyle görmek güzeldi, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bu aralar sık karşılaşıyoruz kendisiyle:)

      Sil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP