14 Şubat 2010 Pazar

Söylemesem de...


...
Yaşamın karşı kıyılarını bilemeden yaşamak çok güzel, güzeldi. Bugün durduğum yerden arkaya, orada bırakılmışlara bakmak istedim. Çok şey ve çok ad geçti ruhumun derinlerinden... Ve bugün, hepsinin izlerini sevdim. Onlar, beni ben yapmış sevgililerim. Bazen söylenmemiş tüm sözlerimi; herbirinin ellerini avuçlarıma alıp gözlerine söylemek isterim. Şimdi zamanın sonsuzluğuna serpiyorum. Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun. Ben hep sevmiştim!.. Söylemesem de...

14.Şubat.2009 da yazılan Bugün Sevgililer Günüydü! başlıklı yazıdan...



Fotoğraf: Ewa Zauscinska

3 yorum:

  1. geçen yıl yazını okuduğumda kendi yaşanmışlıklarıma göz kırpmıştım. az önce gidip tekrar okudum... ne güzel şeylere vesile olmuşsun... ve oluyorsun...
    söylemesen de... sen biliyorsun...

    YanıtlaSil
  2. ben de şimdi okudum o geçen yılki yazıyı... beklentisiz seven beni de bir yerlere götürdün... tüm sevenlerin sevgililer günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Evren ve benay yorumlarınıza bakınca yazdıklarımla hayırlara vesile olduğumu gördüm. Sevindim.

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP