31 Temmuz 2009 Cuma

Yol Arkadaşım

Bizi aynı küvette yıkadılar.

Beraber korktuk sudan, beraber yaşardı gözlerimiz sabun köpüğünden.

Ben sana adını hiç sormadım ben doğduğumda adın zaten vardı aklımda.

Ben senden öncesini ve senden sonrasını hiç düşünmedim.

Biz aynı yatakta uyuduk. Aynı sobanın sıcaklığı ısıttı vücutlarımızı.

Altı üstü mahallelimdin akrabam bile değil, altı üstü yan komşumun kızıydın.

Ben seni bir kardeşi sevebileceğim gibi sevdim.

Aynı numaraydı botlarımız, okul eteklerimizse hep kısa...

Ben aklımın erdiği yaşta senden başka bir kimseyi senin gibi sevemeyeceğimi anladım.

Ben senin düğününde içip sabahlara kadar oynamayı düşledim ve doğacak ilk çocuğuna getireceğim patikleri…

Sen beni üzeceğin gün lanetlenmeyi diledin, mektupların hep kapalı kutularda sonsuza dek saklanmayı bekledi.

Sen derdim için kendi derdinden vazgeçtin.

Sende beni çok sevdin…

Şimdi seni; bu al yüzü, bu bir çift güzel gözü; ıssız, soğuk, karanlık hastane odalarında görmek, refakatçi halimde sabahlara kadar izlemek aklımdan geçmezdi.

Şimdi yetmeyen nefesin, nefes alıp verişin çınlıyor kulaklarımda

Şimdi upuzun saçların beyaz çarşaflara seriliyor.

Şimdi yaşının gençliğine hastalığının yaşlılığına isyanlar okumak geliyor içimden

Şimdi sana bakmak canımı yakıyor


Çalsalar ömrümden, hepsi senin olsa…


captaiin

4 yorum:

  1. ahh ne güzel insanmış bazen sırf yaşadım tanıdım diye bilmektir mutluluk sonu her nasıl biterse onunla geçirilen an'ların değeri artak ve iyi ki arkadaşımsın iyiki demektir sevmek sadece...

    YanıtlaSil
  2. içim acıdı
    zaten acıyor ya bu aralar
    şimdi daha da çok...

    ne denir ki
    tüm iyi dileklerim, dualarım, niyetlerim sizinle
    ne senin ömründen gitsin ne onunkinden...
    acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. "Çalsalar ömrümden, hepsi senin olsa…"da deme.Eklensin ömürlerden ömür,hem senin ömrüne hem onun ömrüne. Senin sevgin yaşatır zaten sevdiğini inanıyorum gönlünce .

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun. hatta inşallah geçmiş olsun sorun her ne ise. Ona ömrününden parçalar verme gün gelecek oda senin için aynısını yapacaktır eminim. Sufi nin dediği gibi çoğalın.

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP