14 Temmuz 2009 Salı

Kuma


24 yaşındayım ben. Evli ve çocukluyum. İki oğlum var. 24 yaşında bir kadınım ben. Akşam eve dönen kocama yemek yapar, çocuklarıma bakar, evimi temizler, geçiririm günlerimi. Henüz 24 yaşındayım ben…

Bir gün kocam…

- Gülsüm ben bir kadın daha alsam, sana kuma getirsem; ne dersin, ne söylersin?

-- Ne bilirim, sen öyle istemişsen ne diyebilirim?

- Gülsüm bir şey de hele, ne yaparsın bir kadın daha getirsem eve?

--Bir şey demem beyim, ne hakkım var?

-Gülsüm ben bir kız aldım, 18 yaşı, senin kuman Gülsüm…



Bütün gece sabaha kadar burnumun kanadığını hatırlıyorum, bütün gece sabaha dek uyumadığımı, gözlerimin kan çanağı olduğunu, çocuklarımın ağladığını, onlara bakacak kadar halimin kalmadığını hatırlıyorum. Alışmak senelerimi alıyor.

Şimdi seneler sonra, bir adamı bir başka kadınla paylaşıyorum.

Evimde bir başka kadın var. Evimde, o kadın soframa oturuyor. Evimde o kadına ait her şey var. Evimde bana ait olmayan bir erkek var, kocam.



37 yaşım benim... Adım Gülsüm.


Resim: Avni Arbaş

5 yorum:

  1. Ne gülsümler var hayatta bir bilsen.. bazılarının kocası ,kumasını eve getirecek kadar bile cesur değil üstelik..
    Bazısı bildiğini söylemekten bile kaçınıyor bir kuması olduğunu..
    Gülsüm.. Gülsümler.. Öyle çoklar ki.. Bölgesi yok onların, tahsili de önemli değil.. Gülsümler..

    Captaiin ;
    bu yazı çok güzeldi be..
    çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. Bu gülsüm sen değilsin umarım! Ama gülsümler de olmamalı hııı ne dersin?Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. gülsüme soran oluyor mu ki diye düşündüm captaiin... vereceği cevabın bir anlamı olsa sorulur mu ya da...
    okurken sarsıldım bir gerçekliğin üzerinden hareket ettiği için dilerim kendi gerçekliğin değildir...

    YanıtlaSil
  4. Gülsüm hem benim hem değilim.aslında gülsüm herkes...

    YanıtlaSil
  5. benimde aklıma gülsüm geldi, birde kuma geldi. ikisine de üstünkörü soruldu belkide yada hiç sorulmadı da, öyle yaptırımı yumuşatmak için birkaç sözcük söylendi.

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP