7 Mart 2009 Cumartesi

Şu An Bir Şeyler İçmek İsteyip de Kararsızsanız... Bir Öneri:Ragla

Votka, Bira, Miles Davis ve dışarıda harika bir rüzgar varken ve ben bunların tadını çıkarırken... Bu saatte bir şeyler içmek isteyip de kararsız olanlara bir hayrım dokunsun diye, çok da keyifli bir içkiyi önermek geldi içimden.

Adı Ragla olan bu karışım; çok eğlenceli ve hazırlanması da son derece kolay bir içki. Büyükçe bir kadehin yarısına kadar limon aromalı bir gazoz ki tercihen Sprite ya da Sensun doldurup, üzerini bira ile tamamlıyorsunuz.

Tabii ki mümkün olduğunca soğutulmuş olması lezzet için önemli. Dilerseniz de buz ilave ediyorsunuz. Deneyin seveceksiniz (beni).

Geceye, yaza, özellikle arkadaş toplantılarına, kalabalık film izleme seanslarına çok yakışır. İyi eğlenceler.

Not: Gazoz bira oranı deneme yanılma yoluyla ayarlanarak, kendi damak zevkiniz için uygun bir hale getirilebilir.

3 yorum:

  1. yalnızlığa yakışmadığına göre ben içmiyeyim, kırmızı şarap, cesaria evora ve yağmuru seyretmeye devam :)

    ps: egom süperegom ve idim sayılırsa bende kalabalığım aslında, denesem mi önerini bu durumda :)

    YanıtlaSil
  2. bi de merakımdan hani dikkatli okur babında, voktayı yanına katık mı ediyoruz rakı su ikilisi gibi anlamadım ki ben :)

    YanıtlaSil
  3. shot edip votkayı buz gibi biraya devam:))bendeki durum bu..sende doğru yoldasın deiştirme tercihlerini bence:))ragla kendi başına, derin zamanlara değilde eğlenceli hallere uyar:))

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP