5 Ocak 2023 Perşembe

Yine De Bu Esaretten Mutludur




Sabah olur. Normalde o saate kadar çoktan uyanıp, bir sürü işi halledip, kahvaltıyı aradan çıkarıp, bilgisayarın başında olurken bu kez yatağın içinde ve mırıl mırıldır. Enterasan bir biçimde aklına Rüzgâr adlı şarkı düşmüştür. Gülümser, çünkü şarkının sözlerini bile bir iki cümle dışında bilmiyordur. Bu arada etraftan birisi kafayı uzatır ve endişeli soruyu sorar: Hasta mısın?

Pas güzeldir ve bunu asla affetmeyecektir: Evet, hastayım!*


*Uyandıktan Sonraki 1 Saat 39 Dakikası

18 yorum:

  1. Şarkı güzel, bağlantıdaki yazı güzel...
    Daldım gittim. :)

    YanıtlaSil
  2. Bazı ânların rastgele öne çıkması, zamanı o âna sarmak şahane bir şey sanki; hoş bir hatırlatma dozu Sevgili Okul Arkadaşım:) Bu alt yazılar meselesine devam etmeliyim diye düşündüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de devam etmelisiniz. Üzerinden zaman geçince yazılar daha başka bir değer kazanıyor. :)

      Sil
    2. Ben de aynı düşüncedeyim Sevgili Okul Arkadaşım, o nedenle -verdiğiniz destekle- devam:)

      Sil
  3. Şarkıyı bilirim ama sözleri benim de aklımda yoktur. Leman Sam'ın duygu yüklü, kulak tırmalamayan, yumuşak ses tonunu severim.
    10,5 yıl önce yazmış olduğunuz yazıyı da okudum. Yaptığınız eylemlere kattığınız düşünce ve hislerle harmanlanmış farklı yazı stiliniz keyifle okutturuyor.
    Tebrik ediyorum sizi. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim kendisini. Çok teşekkür ederim, çok hoş sözler bunlar... Siz de iyi ki varsınız.

      Sil
  4. Nasıl severim nasıl, İlhan Şeşen'den dinlemeyi de severim.. Şarkının kendisi bir harika. Ama Leman Sam'ı da bir başka severim. Üstadım şu bürosit'in üzerinde ne seyahatlere gönderdiniz beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bürosit dönerdir kesin diye düşündüm ki uçan koltuk halini alabilme yeteneğine de sahiptir kendisi ve onunla -özellikle sıcak bir soba başında- hayal dünyasına dalıp gitmek şahanedir; taa çocukluktan bilirim, belki bir gün bu yolculuklardan da söz edebilirim:)

      Sil
  5. Sevdiğim bir şarkı...
    11 yıl önceki bir yazıya bağlanması da ilginç olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir eski yazılarla rastlaşmanın faydası bu, o yazıyla rastlaşmasam bu şarkının ve onu tetikleyen ânın önemi akıp giden zamanda yer alamayacaktı :)

      Sil
  6. bazı şarkılar ve çağrıştırdıkları hiç eskimez değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Bu şarkıyı hiç sevmiyorum desem bir tepki almam değil mi? :)
    Ben şarkıya değil de yazdıklarınıza odaklandım ve çok sevdim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almazsın elbette:)) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. çok severim bu şarkıyı:) geçmiş bir zamana ışınlandım, o zamanlardaki masumiyete...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O masumiyeti tadanlar, farkına varıp da bütünleşenler sanırım onu hiç bir zaman yitirmiyorlar, sanki bu güzel de bir şans:)

      Sil
  9. Merak edilip Yankele dinlendi ve sevildi. Sözleri de bilinen Rüzgar zaten sevilir ki 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ki:) Bu arada laf aramızda, yazı 13:55'de yayında:)

      Sil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP