30 Ağustos 2009 Pazar

Sekssiz Aşk Aşksız Seks


Kadın demiştir sanırız: Sabah serinliğinde oynaşsam seninle. Öpsen koklasan... Dişlesem tenini...

Yazı; Ayşe Arman Hıncal Uluç röportajından yola çıkılarak 'bakalım sokaktaki vatandaş ne diyor' düşüncesiyle yan resimdeki mutlu çiftten adama uzatılan mikrofona onun söylediği herşeyin onun ağzından kaleme alınmış halidir.

Objektif habercilik anlayışımız nedeniyle ve sansüre hayır dediğimiz için; küçüklerden özür dileriz. Hatta 18+ diye bir ibare de koyarız!

Aslında kelimeyi, adamın yüklediği anlamdan bakarak çok da severiz. Arabadaki halin
mutluluğuna bakılırsa kadın da sevmiştir sanırız. Olmadı ona da sorarız. Söz dahil her hakkı saklıdır.

La Paragas Magazin Servisi


ben çok mutluyum...

yaa! yaşadığım o kaddar güzel ve farklı bir şey ki, o kaddar yani...

yaa! bu dünyada çok nadir bulunabilecek sipper bir kadın var ve o benim sevgili...

ben ondan uzak olduğum zamanlarda bile, onu düşünürek uyanıyorum...

ve her günümün içinde onunla dolu bir sürü şey var...

mesela, diyelim ki o yok hayatımda ve ben dün gece bir kadınla düzüştüm, yani seks yaptım...

akşam onu yollardım kesin...

ve bu sabah; lan niye seveceğim ve bütün gün onu düşüneceğim bir kadın yok hayatımda
derdim ve inanın geceden tek bir iz bile kalmazdı aklımda.. üstelik geceyi geçirdiğim kadın diyelim ki Monicca Belluci'ydi ...

benim hissedeceğim, güzel bir masturbasyon tadı olacaktı, bir de Monicayı becerdim duygusu ve onun egoma yansıması olacaktı, bir de skor tabelamda bir çentik daha... arkadaş muhabbetlerine meze bir de...

sevgiyle ondan söz etme, aklımda tutma, onu(!) özleme hali olmayacaktı...

bir tek hüzünlü kelimesinde, ufacık içine kaçmalarında, sevilen kadına sarılıp şefkatle öpme duygusunun tadını hissedemeyecektim...

ama onun! sadece kelimeleriyle bile sevişmek acaip keyifli. O anların içinde sevgi var, ben varım; onun kokusu, sıcağı, teni var...


O, sipper bir orospu(!)

benim şapşahane, şipşirin, yüreği kocaman orospum.

Onu çok seviom... valla bakın...

öperins

Kadın demiştir dedik: Istedim seni... Nefesini... Yetmiyor sevişmek, sarılıp uyumak gerek. Gülümseyerek uyanmak.


Görsel: 1964 doğumlu ve Moskova'lı sanatçı Anton Arkhipov'un bir eseridir.

5 yorum:

  1. çok güzel bir yazıymış...
    insanın bu düşünceleri tüm erkeklere genelleyesi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. valla her erkekte bir nebze vardır:)) Bazıları bunu farkedip yüzleşebilirler... hatta ne kadar erken farkederlerse ötekilere yararı o kadar fazla olur:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, uzun zamandır yorum yazmamıştım, bu yazınız sanki sizin değil de birisi size anlatmış siz de ufak eklemeler yapmışsınız gibi olmuş hatta o bile değil, Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği için olan yazınızı okumuş olsam da bu size bile fazla gelmiş gibi. Bloğumu kapattığım için adsız seçtim, Sinequanon.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Sinequanon,

    Yazı benim, üstelik çok da severek yazmıştım. İnanın uzun zamandır bu yorumunuz üzerine düşünüyorum. Açıkcası o kanıya sizi neyin vardırdığını anlayamadım. Söz konusu uslup, kullanılan kelimeler olabilir diye düşünüyorum. Buradan baktığımda aslında yazıda bir ironi var, en azından ben öyle kurguladım. Çünkü bazı ağızlarda çirkinlik şeklinde yer bulabilecek bir ifade başka bir ağızda masum ve sevgi yüklü olabilir ikilemi üzerinden sert bir yazı olsun istemiştim. Aslolanın duygu, yürek ve niyet olduğunun altını çizmek için.

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

E-POSTANIZA GELSİN İSTİYORSANIZ

Lütfen e-posta adresinizi girin:

Delivered by FeedBurner

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP