9 Temmuz 2023 Pazar

Bazı Filmler Vardır...

Kadın eli değmiştir!



Yönetmen:

Naomi Kawese.


Elinin hamuruyla ne film yapmışsın ablam be!

O ne güzel, ne şiirsel bir senaryo:

Durian Suke Sukegava ve Naomi Kawese.

Alın terlerinize sağlık.


Takue:

Kirin Kiki,

ellerinden öperim teyzem.


Ve Sentarô:

Masatoshi Nagase.

Adamsın!


Ve Wakana:

Kyra Uchida.

Kanaryam güzel kuşum.


İzleyin!

Ve sonra...

Lütfen!

Aldığınız ya da alamadığınız tadı,

duygularınızı...

İki kelime de olsa,

yorum kısmına yazın.


Ve şimdi,

dinleyin,

David Hadjadj:


14 yorum:

  1. Bu filmi izlediğimde facebookta paylaşmıştım tavsiye olarak, lise öğretmenimde tavsiyem üzerine izlemiş ve beğenilerini yazmıştı bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim en etkileyici filmlerden biriydi, yönetmenin ve dolayısı ile senaryonun duygu tonuna, olan biteni istismar boyutunda dramatize etmemesine bayıldım, izleyicinin göz ucuna gelen yaşların bile gülümsemesi muhteşemdi:)

      Sil
  2. iyi bari internette varmış, yarın izleyeceğim artık. çok geç oldu tam da yatıyordum..

    YanıtlaSil
  3. Böylesine güzel bir tanıtımdan, övgü dolu sözlerden sonra izlemek gerek tabii.
    Teşekkürler, seçimlerinize güveniyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .... Yazılarınıza yansıyan duygularınızdan hareketle ben de filmi seveceğinizden eminim:)

      Sil
  4. Bu filmi iki üç yıl evvel izlemiş sevmiştim. Olaylar aklımda net değil açıkçası ama güzel şeyler hissettiğim aklımda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissetmemek zor, sadece ağaçlar bile çiçek açtırıyor insanın kalbine:)

      Sil
  5. İki üç sene önceydi sanırım TRT 2 filmleri arasında seyretmiştim. Biraz geç kalmışım, izlemeye başladığımda şöyle dörtte birini filan kaçırmıştım. Yine de konuyu anlamış ve sevmiştim. Şimdi bulup tamamını izleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor bir konu drama yaslanmadan -bence- kalbi bu kadar güzel ısıtıp, gülümsetebilirdi insanı deyip kesiyorum Sevgili Okul Arkadaşım:)

      Sil
  6. Daha birkaç ay önce izledim yapımı. Yiyeceklere aşkla yaklaşanlar için kalplerdeki yeri ayrı olmalı bu yapımın :) Bahsedilecek çok şey var da bir de ötekileştirenlere öfkem var aklımda kalan. Bu kadarını paylaşıp kaçarım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben filmin iyi yanları ile ilgilendim, ötekiler umrum değil, güzellerden gelen duygular yeter de artar ki yönetmene öne çıkardıklarının güzelliği ve hiç acındırma vurgusu taşımayan üslubu nedeni ile ekstra bayıldım:)

      Sil
  7. Bu ara çok film izliyorum, bu filmleri hiç izlememişim, listeye ekleyeyim, merak ettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki o zaman:)

      Umarım merakını boşa çıkarmaz film:)

      Sil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP