17 Kasım 2022 Perşembe

Yaşatanlara Selam Olsun-1



adam,

sessiz bir tebessümle "galiba," dedi...



kalktı yürüdü...



elleri tebessümde, camın önünden dışarı baktı...



dün akşam gün batarken birer bacaklarını odun çıtırtılarının yanındaki kanapeye çekmiş yüz yüze otururken; sağ elinin dört parmağının usul bir temasla kavradığı boynun kalp atışlarını duydu;

avucundaki yanağın nefesini hissetti...



baş parmağı yanaktan kulağa doğru hareket ederken,



gideceği yeri bilen öpücüğü düşündü....



alev alev güldü.



2008

2 yorum:

  1. Diyorum ki bazen Buraneros bir kitap yazsa nasıl olurdu... Bu kadar güzel anlatım tarzı blog dışında da bir yerlerde olmalı bence.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim:) Buna Buraneros hep şu cevabı veriyor: Kitap kurmacaya da ihtiyaç duyar, bir yaratım ister, ben de o yetenek yok, olanı anlatma konusunda ise fena değilim, edebiyat benim işim değil ama otomotiv sektörünün gelmişini geçmişini iyi bilirim:)

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP