9 Kasım 2022 Çarşamba

Duyanlara Duymayanlara Duyuruyorum

Adını hep duyardım.

Onu yeni yetme yazarlardan sanırdım.

Çok rastlaşırdım ama pop kültür ürünü öngörüsü ile burun büker, uzak dururdum.

Oysa bilirdim ki Enn Sevdiğim Kadın, okuyor ve seviyor.

Benim yolumsa bir türlü kesişmiyor.

( O ise, bir pusudan izlemekteymiş beni...)

Kullanmaya pek bayıldığım "Bekler her şarap belli bir anı," tekrarlarımı duyar, kıs kıs da gülermiş.



Demek ki  bazı yazarlar da beklermiş belli bir ânı...

Geçenlerde Apo ile sohbet esnasında yazar Akın Akan ile tanışınca ve onun kitabını almaya karar verince... Kargo bedava için de 75'TL'lik limit söz konusu olunca... Üç ince kitap ilave ediyorum listeye; kitapseverler tarafından tanınan, bilinen üç kadın yazara aitler ki biri taze Nobel'li.

Elimdeki kitap bitiyor. İnce bir şey okusam tembelliği ile hâlâ ara sıcak muamelesi yaptığım Melisa Kesmez'in dumanı üstünde, rafta taze kitabını alıyorum okunmayanlar hanesinden, getiriyorum yatağıma.


İlk paragrafı daha bitirmeden  hüüüpppp diye çekip, andan koparıp, taşımasın mı beni öykülerin içine...

Bayım bayım bayılmayayım mı ben cümlelerine...

Bir solukta bitiriyorum, gün ışığına henüz ermeden.

Ukalama sırtımı dönüyorum.

Hep senin yüzünden, diyor, suçu ona yükleyip kendime yine toz kondurmuyorum.

Duyduk duymadık demeyin dostlar!

An itibariyle bir Melisa Kesmez hayranıyım!


28 yorum:

  1. Hıımm.. peki.. bari bir iki cümle ya da paragraf alıntı yapsaydın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna -çaktırmadan- bir af dileme yazısı diyebiliriz Sevgili Momentos, o nedenle kitaba yönelik pek bir şey yazmadım.:)

      Sil
    2. Benim gözlerim de bir kaç alıntı aradı doğrusu.

      Sil
    3. Genelde -doğrudan- kitaba yönelik yazılarımda da pek alıntı olmuyor malesef, daha çok bana hissettirdiklerini yazıyorum:)

      Sil
  2. Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz ve Nohut Oda çok daha güzeldir diyeyim, hayranlığınız katlansın. Bu kitap biraz aceleye gelmiş sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda diğer kitapları da bundan sonraki siparişler de olacak kendileri, öneriler için çok teşekkürler.

      Sil
  3. E geç bile :)))) ESK’ın sözü lütfen daha sık dinlene..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama atalarımız ne demişler, geç olsun ama güç olmasın. Ben için tam zamanıydı sanırım, çok eskiden okusam şu anki kadar heyecanlandırmazdı muhtemelen beni. Onun sözünden zaten hiç çıkmıyorum:))

      Sil
  4. Bende bu ara 700 küsür sayfalık King romanı okuyorum. Oku oku bitmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin bir sonu vardır, sıkma canını:)

      Sil
  5. Melisa Kesmez'i ben de çok severim. Ama yeni kitabı çıkmış haberim bile yok. Ayıp bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğunsun ya ondan haberin olmamıştır, kendine haksızlık etme lütfen:)

      Sil
  6. En Sevdiğiniz Kadın sevmişse bakınız bir hikmeti var ki sevmiş :)) Leylak Öğretmenimin yorumuna katılıyorum Buraneros Hocam, lütfen diğerlerini de okuyunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumamı bekleyen epey kitap var okunmayanlar bölümünde, muhtemelen bundan sonra diğer kitaplarını, özellikle Leylak Dalı öğretmenimizin önerdiklerini sıkıştıracağım kesinlikle:) Enn sevdiğim kadının sevip de benim sevmediğim hiç bir şey yok zaten:))

      Sil
  7. Merak ettim yazarı bakayım ben de bir :)

    YanıtlaSil
  8. 19 Eylül tarihinde bende okudum bu kitabı çerez bir kitaptı..

    YanıtlaSil
  9. Güzel ve içi dolu bir çerezdi ama:)

    YanıtlaSil
  10. Melisa Kesmez henüz okumadım, İlkay'dan duymuştum:) Bazen Bahar kitabı alınacaklar listemde, bu kitabı da listeye ekliyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşın itibariyle geç kaldın sayılmazsın:) Senin yazılarından aldığım tattan yola çıkarak, kesinlikle seveceksin diyebilirim:)

      Sil
  11. ben de nohut oda'sını okumuştum sadece. bunu da alınacaklar listesine ekleyeyim o halde hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok etkilemek istemem ancak ben çok sevdim birbiri ile ilişkili üç öyküyü ve yazımdaki üslubu Sevgili Şule.:)

      Sil
  12. Zamanı gelince, kapılar ardına kadar açılır... Yazarla tanışmadım henüz, bakalım kapılarımı ben ne zaman açacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi ben de merak ettim Filmgündemi, o zaman ne zaman gelecek ve gelirse eğer sevilir mi acaba diye:)

      Sil
  13. Ayy bende aldım da daha okumadım ama bu gazla gider almadığım bir kitabını da sepete atarım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin:) Önce oku sonra seversen bütün kitapları senin:)

      Sil
  14. şaşırdım, melisa kesmez okumaya tahammül edememiş, çok adetim olmasa da kitabını yarım bırakmış, bir daha da yüzüne bakmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana doğru kitap denk geldi ya da benim o anki ruh halimle örtüştü öykülerin tadı:) Bir sonraki okumadan sonra yeniden değerlendirebiliriz kendisini:)

      Sil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP