23 Aralık 2022 Cuma

Ukde İdi

18 Aralık...

Bir sinema akşamının ve enfes bir filmin tadı damaktayken...


 


*
........

Yürüyen merdivenlerde ve en üst kattayım. Cookshop romantik ışıklandırmasıyla ve boş masalarıyla aşağı kattan bana bakıyor.

Yalnız...

ve yalnızlığına bir ortak arıyor.

Sert bir Americano ve Magnolia düşlüyorum.

O ara bir anonsu duyuyorum.

AVM kapanıyor.

Gözlerim bir umut Cookshop'un tekbaşılığında.

Yürüyen merdivenler duruyor, ışıklar birbir sönüyor.


***

Bir kaç gün sonra...



Yeni Film,  Magnolia,


ve sert bir Americano ise pek yakında!


20 yorum:

  1. Magnolia aklıma soktun oldu mu şimdi:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben magnolia sevmem ama gidip bir americano alayım mutfaktan bari. :D

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, yazıya başladım okumaya, bir an da kesildi. Sayfayı bir aşağı bir yukarı döndürüp durdum, yazının gerisi nerede diye. :) Bir kaç gün sonrasını bekleyeceğiz artık. O dediğiniz Americano ve Magnolia nedir, hiç bilmiyorum. Cahilliğime vurun. İçecekler galiba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magnolia fotoğraftaki tatlı, kıvamı farklı bir tür puding, Americano da hazırlanışı filitre kahveden farklı nispeten daha sert bir kahve... yazı bir önceki film yazısının son bölümünden yapılamayan eyleme dair altıntı ve yeni yazı için bir tür spot:)

      Sil
    2. Bilgi için teşekkür ediyorum. Keyifli yazılar diliyorum size.

      Sil
  4. Çok iyi yazılar hocam kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da kolay gelsin, çok teşekkürler. Bloğuna göz attım, umut vaatediyor. Dilerim yarı yolda bırakanlardan olmazsın:)

      Sil
  5. Magnolia nerede dedim ilk önce biraz arandım. Meğer farklı bir sunum geliştirmişler. :))
    Akılda kalacağına ukde olacağına, oh ağız tadı olmuş ne güzel. Afiyetler olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet bunların sunumu böyle:)

      Sil
  6. Magnoliayı severim ama çok uzun zamandır yemiyorum, aklıma getirdiniz:)) Afiyet Olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, iyi bir şey yaptım sanki:))

      Sil
  7. bu magnolia ne efsane bir tatlı değil mi? hele çileklisi :) afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, spoiler vermemek için kısa kesiyorum, yarınki yazı nedeniyle:)

      Sil
  8. Yazıyı okur okumaz magnolia yemeliyim dedim gülümseyerek:))) Ne zamandır yemiyordum, tatlıyı çok severim:) Yine ne tatlı yazmışsınız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıyı kim sevmez:) Çok teşekkür ederim, yazdırana da bakmak lazım, tatı yiyince yazı da ister istemez tatlanıyor işte:)

      Sil
  9. Amanın ne güzel bir anlatım betimlemeleri sevdim gözümde canlandı her şey.

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim, iyi seneler:)

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP