26 Mart 2024 Salı

Maviye İz Süren Şifacının Kalbi


Çabalarını, dolayısı ile tırmandıkları noktayı fazlası ile takdir ettiğim iki blogger. Anime benim merakım değildi ama Duygu'nun yazıları, çizgiye tutkusu takdire şayandı. Önce kıyısından bulaştım animeli mevzulara, sanılmasın ki sabah akşam anime izliyorum. Hiç de izlemiyordum. Fakat blog arkadaşımızın emeğine, anime sevgisine, bir kitap yazmasına ve onun basılmasına ve bu yoldaki çabasına hayranım. Kitabını da bir merakla aldım. Blog yazılarından hareketle üslubu konusunda bir fikrim var elbette, fakat bu tür kitaplar okumayan ben için de şahane bir deneyim olacak bu. Sevip sevmediğim konusunda acımasız bir sonuç bildirgesi yayınlayacağım elbette... Yalnız şöyle bir tehlike var, düşüncelerini ve eleştirilerini kim olursa olsun söze ve yazıya döken de biriyim!:)


Bahar ise şu anlamda daha avantajlı, yazdıkları öykü ve tahminimce gündelik hayatın içinden; bana uzak olmayan bir alan. Yabancım değil konular. Üslubu konusunda içgüdülerimden kaynaklı bir fikrim de var. İki kitabın da kapaklarını çevirmiş değilim. Tümüyle hislerimin bir yansıması yazdıklarım ve asla bir yarış da değil bu. Sade bir okurun ilgisini çeken ve severek okuduğu iki blog yazarının kitaplarını alıp okumak istemesinin ardındaki temiz, saf duygular bunlar. Süreçte benim açımdan çok hoş bir tesadüf de oldu. Kitapları Amazon üzerinden sipariş vermiştim. Duygu'nun kitabı direk İstanbul'dan gelmişken Bahar'ın kitabı enn sevdiğim kadında ve bendeki yeri çok ama çok özel olan Hatay'dan.


Son olarak: Kitapları ne hızda okuyabileceğimi şimdilik bilmiyorum. Severek okuyacağımdansa eminim. Blog yazarı arkadaşlarımızın kitap yazıyor olmaları ve onların basılıp vitrine çıkması zaten başlıbaşına bir mutluluk benim için ve bunun bir yarış olmadığının da altını bir kez daha çizmek isterim. Bir okur olarak kitaplardan ve mevzulardan nasıl bir tat aldığımı içtenlikle yazacağım. Ve bu sürecin benim açımdan çok keyifli geçeceğinden de eminim.

20 yorum:

  1. Merhaba, çok incesiniz. İlgi alanınız olmasa da animeler hakkındaki yazılarımı okuduğunuz için ve kitabı aldığınız için teşekkürler. ☺️ Umarım okurken keyif alırsınız, eleştirilere de açığım tabii. 😀
    Diğer kitabı bilmiyordum, not alayım, paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sen de çok incesin, rica ederim, kitabı almak bir heyecandı da ben için:) Zevkle okuyorum yazılarını, romana başladım ve küçük bir ipucu, gerçekten şaşkınım:)

      Sil
  2. Duygu hanımın kitabını kesin alınacaklar listesine eklemiştim. Kendisinin blog sayfasında paylaştığı yazıları keyifle okuduğumdan cesur kalemine aşinayım.
    Bahar hanımın kitabını şimdi sizden öğreniyorum. Bakacağım bu esere de.
    Üreten, yeni eserler ortaya çıkaran ülkemizin genç kalemlerinin yolu, şans dolu ve açık olsun.
    Keyifle okuyun kitaplarınızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu'nun kitabına başladım Nazlı Hanım, onun yorumuna cevabımda küçük de bir ipucu bıraktım, henüz başlardayım ama! Buraya bir nokta şimdilik:)) Keyifle okuduğumu söyleyebilirim, ve kendime de şaşırmış durumdayım. İleri ki sayfalarda durum ne olur ve kitap bittiğinde neler düşünürüm hakkında şimdilik ben de bilmiyorum:))

      Sil
  3. Selamlar,
    Blogger dostların kitap çıkardıklarını görmek çok güzel. Ben ne yazık ki henüz alamadım ama almayı çok istiyorum.
    Size şimdiden keyifli okumalar. Yorumlarınızı bekleyeceğim :)
    Sevgiler,
    Myreal~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar...

      Kesinlikle aynı fikirdeyim, samimiyetimle söylüyorum ki kendim yazsam ve kitabım çıksa bu kadar sevinmem.
      Çok teşekkür ederim, keyifli bir başlangıç oldu diyebilirim şimdilik:)

      Sevgiler...

      Sil
  4. Blog yazarlarının kitap çıkarması beni de mutlu ediyor. Şifacının Kalbi'ni severek okumuştum. Diğer kitabı okumadım ama okumak istedim. Bir bakayım. İyi okumalar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden de -zamanı önemli değil- ama bir kitap bekliyorum:)

      Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Çaba harcayarak, zaman ayırarak emeklerinin ürününü değerlendiren blog arkadaşlarımızı ben de çok takdir ediyorum. Hele günümüzde bu işin daha da zorlaştığını biliyorum.
    "Maviye İz Süren" yıllardır çok severek izlediğim bir Blog. Sevgili Bahar'ın yüzünü görmedim, sesini duymadım ama çok iyi bir eğitimci olduğunu biliyorum. Hassastır, incedir, Edebiyat dergilerine yazılar yazar. Alçakgönüllüdür. Hatay Depreminde acılar yaşadığını biliyorum.
    Kitabını ilk fırsatta okumak istiyorum.
    Duygu Emanet Arkadaşımızın adını çok duydum, yazılarını, yorumlarını okudum. Hatta acaba BCP'den mi tanıyorum diye düşündüm. Az önce Bloğuna girdiğimde izleyici olmadığımı fark edince üzüldüm açıkçası.
    Animeler pek ilgi alanım olmasa da kitabı okuyacağım elbette.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animeler benim de ilgi alanım değildi Makbule Öğretmenim, biraz biraz ilgi duymam Duygu'nun yazıları sayesinde oldu. O tarzda bir romanı okumayı rüyamda görsem inanmazdım. Fakat romanın henüz başında olmama rağmen Duygu'nun yorumuna verdiğim cevaptaki gibi şaşkınım. Şimdilik daha fazla ipucu vermek istemiyorum. İleriki sayfalarda düşüncem nasıl ve ne yönde gelişir bilmiyorum çünkü:)

      Sil
  6. Duygu'nun kitabını çok severek okumuştum, sayfalar su gibi akıp gitmişti😊
    Bahar'ın kitabı aklımda, onu da çok merak ediyorum ama henüz alamadım.
    Blog arkadaşlarımın kitaplarını okuyunca ayrı mutlu oluyorum, çok seviniyorum😊
    Düş Tasarımcısı Sevil'in de kitabı var, bakmak isterseniz tavsiye ederim😊
    Siz de kitap çıkarsanız ne güzel olur, yazdıklarınızı aşırı keyifle okuyorum, bence çok iyi yazıyorsunuz😊
    Umarım bir gün benim de bir kitabım olur, çok istiyorum çok uzun zamandan beri😊

    YanıtlaSil
  7. Ben de seviniyorum, almayı düşündüğüm başka blogdaşların kitapları da var. Birden yığmak istemiyorum çünkü arada başka kitaplar da okuyorum. Süreç içinde ve bitirdikçe sırayla hepsini alıp okuyacağım:) Bir kez daha altını çizeyim o halde: Ben olanı, gördüğümü, yaşadığımı, izlediğimi yazıyorum. Bir yaratım değil benim yazdıklarım. Bunu da iyi yapıyorum kabul:) Ama bahsettiğimiz arkadaşlar yaşadıklarının, tanıklıklarının yanı sıra sıfırdan öyküler de kuruyorlar, bu başka ve özel bir yetenek, bir yaratım söz konusu:) Telaşlanma olur bir kitabın da senin, blogda yazmaya devam, sonra onların içinden seçtiğin öykülerinle bir bakmışın bir kitabın olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel iki kitap. Aynı zamanda blog yazarları olduğunu bilmek daha iyi geliyor. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazarlarının pek çoğunda o potansiyel var ki ilk blog yazmaya başladığım dönemden epey popüler olmuş, sağlam kitapları çıkan epey tanıdığm yazar var. :)

      Sil
  9. İki blogu da severek okuyorum. Anime de çok severim :) Kitapları ben de listeme ekleyeyim. Sana da iyi okumalar Sevgili Buraneros :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir anime sever olup çıkarsam kitabın sonunda pek şaşırmam Sevgili KuyruksuzKedi. Çok teşekkürler, şu an kitabın dünyasında takılmaktayım, öyle bir çekip aldı ki beni orada kalıp dönmeme ihtimalim var. Paralel evrende yaşıyor gibiyim:))

      Sil
  10. çok sevindim, desteğiniz ve kıymetli görüşleriniz benim için çok özel, teşekkür ederim:) kitap çıkaran ve bu yönde emek veren tüm arkadaşlarımı kutluyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, kitap çıkarmak herkesin haddi değil ki asıl düşüncelerimi okuyunca yazacağım ama hislerim bana kitabın kapağı ile birlikte şimdilik güzel şeyler fısıldıyorlar:)

      Sil
  11. Ben de tebrik ediyorum. Yolları açık olsun...

    YanıtlaSil
  12. Yalnız kitap çıkaran çıkarana, sen de gezi yazılarından bir derleme yapsan hiç fena olmaz sanki. Abdi İpekçi'nin Dünyanın Dört Bucağından diye bir kitabı vardır ki çocukken okumuştum. Onu okumadıysan, okumanı öneririm, kitap yazma konusunda iyi bir örnek olacaktır:)

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP