24 Aralık 2008 Çarşamba

Düş'e Alt Yazı...



00:09:16 adamın e-postasına düş(tü)



06:44:09 kadının e- postasına düş(tü)

Yanındayım...Uyurkenki seni izliyorum,dibine çektiğim bir sandalyeden...Yüzünün bütün kıvrımlarına, uykunun sıcağında gördüğün düşe tebessümüne gülüyorum;yatağın içindeki hareketinden, yüzünün altındaki ellerinden,yatağa ufacık bir hareketle ekstradan gömülüşünden,huzurundan huzur buluyorum;izlerinden seni seviyorum,öpüyorum ve seni günlük hayata teslim edip, başucuna sıcacık poğaçalarla bol sütlü bir kahve bırakıyorum:))

Gün içindeki varlığını da seviyorum...

Galiba:))


09:12:00 adamın e-postasına düş(en)



09.13:10 kadının e-postasına düş(en)

galiba :))


10.14:22 adamın e-postasına düş(en)



10.22:54 kadının e-postasına düş(en)

.... ..... ..... ..... ..... .... ....
.... ....... ........ ....... ...... .....:))

daha çok düş(tü)!..

Resim Gustav Klimt'in sea serpents IV adlı tablosudur.
Müzik Mariza'nın Fado Em Mim albümünden Que Deus Me Perdoe adlı şarkıdır.

4 yorum:

  1. galibaları acaba lara çevirmek istiyorum ben bugün?

    YanıtlaSil
  2. Selam Buraneros,

    Sanırım her ikiside (yada birisi), gerçek hayattaki varlıklarından ziyade, sanal benlikleri ile birliktelikten hoşlanıyorlar.

    Bu nedenle, "Gün içindeki varlığını da seviyorum..." dedikten sonra, emin olamama ifadesi olarak "Galiba" sözcüğünü kullanmış.

    Efsa'ya da katılamıyacağım. Galiba sözcüğünde yine de bir ihtimalden bahsedilebilinir. Ama, acaba kelimesi, bir şüphe ifadesidir.

    Bu benim fikrim tabii ki... Asıl önemli olan, yazarın fikridir, anlatmak istediğidir. Her okuyucu, aynı anlamı çıkarmayabilir. Okuyucular, genelde kendi düşün dünyalarına göre anlama eğilimindedirler.

    Paylaşımın için çok teşekkürler...

    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. arzu benim ki daha çok kendi durumuma istinaden yapılmış bir yorumdu. zaten yorumda da zaman eğilimim açık.

    abicim beni anlar.

    YanıtlaSil
  4. efsacığım anladım ben seni;)

    Sevgili Arzu Breda yazarın ''Düş'e bakış açısında'' belirttiği gibi ve özündede yaklaşımın doğru ve bu aydınlatıcı yorumun için teşekkürler:))

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

E-POSTANIZA GELSİN İSTİYORSANIZ

Lütfen e-posta adresinizi girin:

Delivered by FeedBurner

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP